Pagina's

maandag 5 november 2012

De vrouw in mijzelf

Niets is heerlijker dan een beetje de draak te steken met jezelf. Ik maak beeldverhalen via een drieluik waarin ik zelf de hoofdrol speel . Via collagetechnieken en gemengde media laat ik mijn fantasie gaan en er ontstaan gekke kunstwerkjes onder mijn handen.

Hieronder de voorkant van een drieluik over het thema: pas je je aan aan de massa of ben je individueel en durf je authenthiek te zijn?

De eerste afbeelding is de voorkant. Als je hem openslaat is er een langgerekt afbeelding.  Het heeft een therapeutisch effect. Ik kan mezelf beter accepteren met al mijn leuke en serieuze kanten, maar ook mijn gekke en vervelende kanten als ik zo spelend, knippend, plakkend en schilderend allerlei subpersonen in mijzelf beschouw.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten